Fill up this form! ;)

Name:
Facebook/Twitter Email Address:
State
Phone Number
Interested to: Lose Weight
Gain Weight
Healthy Breakfast
Improve Health
Earn Extra Income

Click here to put a form like this on your site.

Daisypath Graduation tickers

Daisypath Graduation tickers

Monday, November 29, 2010

<< Alhamdulillah.. Habis Udah Semester 3 >>


Alhamdulillah..
 Cepatnya masa berlalu..
Rasanya baru nak masuk kuliah utk semester 3 ari tuh..
Hehe..

Cam2 dugaan + ujian + cabaran = Buat diriku rasa sgt b'tuah kerana melalui saat2 itu..
Bukan semua manusia ditimpa ujian dari Yg Maha Esa setiap detik2 masa yg diharunginya..

Perlu diingat sahabat2!!
Perjalanan masih jauh..
Ilmu perlu ditimba & dipertingkat tiap masa agar diri anda lebih mengetahui hakikat kehidupan duniawi & bekalan d'sana nanti..
Ilmu dibawa sampai ajal anda..
Teruskan berjuang,berjihad selagi hayat & peluang diberikan utk anda..
Menuntut ilmu suatu bentuk pengorbanan + jihad yg perlu ditempuh..

Memang Benar!!
Semakin kita menguasai & mendalami ilmu?
Semakin Banyak Lagi yg kita tak tahu..
Semakin kita Menjauhkan diri dari ilmu?
Semakin ceteknya rasa ilmu yg kita ada & tahu!

Pengalaman saya menuntut ilmu menyedarkan saya betapa ceteknya ilmu yg saya ada..
Belum cukup rasanya utk dibawa bekalan ke jeti akhirat!
Di mana perginya masa2 saya yg terbuang itu saya luangkan??
Ya Allah!
Andai aku boleh memutarkan kembali masa2 silamku?
Akan aku kaut & gali sedalamnya ilmu2Mu Ya Allah..
Tp??
Hakikatnya Xboleh..
Yg hanya mampu aku lakukan??
M'perbaiki & Mendalami sebyk mungkin IlmuMu Ya Allah..

Ak tahu,aku hambaMu yg cetek ilmunya!
Xboleh pergi jauh setakat dgn ilmu yg Xsbrapa ini..
Tp?
Bantulah ak Ya Allah..
Agar Diberi Kekuatan olehMu utk ak m'dalami & m'kaji Ilmu2Mu..
Kerana itu yg terbaik disisiMu..

Wwaaaa>>
Lari Topic tak??hahah..
Apa pun??
Teruskan perjuangan kamu "Nurfaten Diyana"!

Kamu Boleh Buat Yg Terbaik!
I Luv Myself !
waaaaaaaaaaa >> {0=o}'

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...